بالش مموری فوم

فواید بالش مموری فوم برای سلامتی

بررسی اجمالی

بالش یکی از مهم‌ترین ملاحظات برای یک خواب خوب شبانه است. برخی از افراد بالش بلند و نرم را ترجیح می‌دهند. در حالی که برخی دیگر بالش صاف‌تر و سفت‌تر را ترجیح می‌دهند. برخی نیز بالش مموری فوم یا فوم هوشمند را انتخاب می‌کنند. بالش‌ها برای ایجاد راحتی در نظر گرفته شده‌اند، اما بالش‌های مناسب نیز می‌توانند به شما در جلوگیری از مشکلات گردن کمک کنند. وضعیت خوابیدن شما گاهی اوقات می‌تواند مشکلات گردن و ستون فقرات ایجاد کند. در چنین مواردی، باید بالشی را انتخاب کنید که به شما کمک کند تا از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. اینگونه می‌توانید از یک خواب خوب و همچنین صبح خوب روز بعد لذت ببرید. از بین انواع مختلف بالش‌ها می‌توانید بالش‌هایی را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند سر خسته‌تان را استراحت دهید، فرقی نمی‌کند کدام بالش باشد. ترجیح می دهید یا چگونه می خوابید. مهم است که بالش ایده آل را برای خود انتخاب کنید.

 

بالش‌های مموری فوم مزایای سلامتی زیادی دارند. عایق بالشتک واکنشگر حرارت باعث برجسته شدن بالش‌ها می‌شود. این بدان معنی است که وقتی بالش تحت فشار و گرما قرار می‌گیرد، فوم خود را طوری قالب می‌گیرد که با خطوط جسم مطابقت داشته باشد. به همین دلیل است که این بالش‌ها بهتر از بالش‌های معمولی با انحنای گردن و سر مطابقت دارند.

 

قیمت بالش‌های مموری فوم برابر یا کمی بیشتر از بالش‌های معمولی است. با این حال، مزایای زیادی وجود دارد. این بالش‌ها شکل خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

 

فواید بالش مموری فوم (فوم هوشمند) برای سلامتی

تراز ستون فقرات

آیا سردرد، گردن درد یا ناراحتی در کمر دارید؟ تراز ضعیف ستون فقرات شایع‌ترین علت این بیماری است. خوابیدن روی بالش‌های مموری فوم فواید زیادی برای سلامتی دارد که یکی از آن‌ها تراز ستون فقرات است. وزن و گرمای بدن شما به فوم اجازه می‌دهد تا زمانی که سر و گردن خود را روی کوسن قرار می‌دهید، خود را دوباره تنظیم کند. این بالشتک را وادار می‌کند تا در زیر سنگین‌ترین نواحی سر، پشتیبانی بیشتری داشته باشد و در عین حال از ناحیه گردن سبک‌تر و حساس‌تر به فشار نیز پشتیبانی کند. غلت زدن و ناراحتی را می‌توان با تنظیم صحیح ستون فقرات کاهش داد. این به ماهیچه‌های شما اجازه می‌دهد تا به طور مناسب استراحت کنند و در عین حال حمایت طبیعی از ستون فقرات را نیز فراهم می‌کند و با شکل خاص شما مطابقت دارد تا خوابی عمیق و آرام داشته باشد.

 

نقاط فشار را کاهش می‌دهد

بالش‌های فوم مموری برای مطابقت با شکل منحصر به فرد بدن شما برای پشتیبانی از سر و گردن طراحی شده است. آنها به گردن و سر تا حد زیادی حمایت می‌کنند. فوم در جاهایی که لازم نیست کمتر بازیابی می‌شود و در جایی که هست بیشتر بازیابی می‌شود. این با ایجاد فشار یکنواخت در کل سر و گردن، نقاط فشار را کاهش می‌دهد.

 

بالش مموری فوم

ضد حساسیت و بهداشتی

فوم حافظه در سال 1966 برای ناسا برای بهبود شرایط خواب در شاتل‌های فضایی ایجاد شد. مموری فوم غیرسمی و برای استفاده بی‌خطر است. بالش‌های مموری فوم به طور طبیعی ضدحساسیت هستند و از رشد میکروب، کپک، قارچ، یا کنه‌های گرد و غبار جلوگیری می‌کنند. برای افرادی که به کنه‌های گردوغبار، پرها یا سایر مواد طبیعی بالش حساسیت دارند، این یک مزیت است.

 

ماندگاری

بالش‌های مموری فوم شکل خود را حفظ می‌کنند و صاف نمی‌شوند. مموری فوم به شکل گردن و سر در می‌آید، اما پس از سرد شدن به شکل اولیه خود باز می‌گردد. با گذشت زمان، بالش‌های پر و الیاف پر شده و یا بالش‌های چوبی، توده‌هایی ایجاد می‌کنند، صاف می‌شوند یا به سادگی فرسوده می‌شوند. فوم مموری به طور مداوم به شکل اولیه خود باز می‌گردد. با طراحی، آنها بیشتر از سایر بالش‌های با کیفیت بالا زندگی می‌کنند.

 

پشتیبانی و کانتورینگ عالی

فوم مموری به دلیل توانایی آن در انطباق و حمایت از کانتور سر شما مورد توجه قرار گرفته است. این کار از فرورفتن بیش از حد سر شما در بالش جلوگیری می‌کند، همانطور که با یک بالش استاندارد انجام می‌شود. برای توزیع یکنواخت وزن، کاهش فشار روی گردن و ستون فقرات طراحی شده است.

 

نگهداری آسان

بر خلاف بالش‌های معمولی می‌توانید به راحتی از بالش های مموری فوم خود نگهداری کنید. به سادگی پوشش قابل شستشو در ماشین را بردارید (در صورت وجود) و لکه های روی بالش را با لکه تمیز کنید. وویلا! بالشی که کاملاً جدید به نظر می رسد و احساس می کند.

 

استراحت مناسب

این بالش‌ها ، مانند تشک‌های مموری فوم ، به ماهیچه‌های سخت‌کار گردن و قسمت بالایی پشت اجازه می‌دهند تا بدون فشار و فشار، به طور کامل آرام شوند و بهبود پیدا کنند. این امر به ویژه اگر در ورزش‌های زیادی شرکت می‌کنید یا تمام روز پشت میز می‌نشینید صادق است.

 

مناسب برای تمام موقعیت‌های خواب

بالش مموری فوم می‌تواند به شما کمک کند که خواب بهتری داشته باشید چه به پشت و چه به پهلو. برای حمایت بیشتر و بالشتک روی شانه‌ها، تختخواب‌های کناری ممکن است شکل کانتوری را انتخاب کنند.

 

به طور خلاصه، مزایای استفاده از بالش‌های مموری فوم از فردی به فرد دیگر متفاوت است. طبق وبسایت‌های نظرسنجی خواب برای افراد مختلف متفاوت است. بدین معنی که تجربیات خواب افراد همیشه با گزارش‌های اندازه‌گیری استاندارد مطابقت ندارد. ترجیحات خواب شخصی نقش مهمی در تعیین میزان سودمندی یک محصول دارد.

 

بالش مموری فوم یک جایگزین عالی است زیرا به شکل بدن فرد و موقعیت خواب ترجیحی هر شب در می‌آید.

 

منبع مقاله

برای خرید انواع بالش‌های طبی ساده و مموری فوم از فروشگاه پاستور استور کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!